一个人的逛街~

      PhOtO集 2006-10-15 1:4

話係鋼製嘅,但係我攞過手,唔小心就將鏈咀個環整壞咗!嚇得我一驚,唯有同姖買....條新的(緊係唔會買囄條被我整壞伽啦!重新叫姖攞一條!)上邊寫住5-2-0,1-3-1-4,仲可以拆開倆塊伽!

沒計,書係唔可以唔買嘅,而且一路都比較信任囄個齣版社!令我想起個部偶像劇<王子變青蛙>!

快使用双节棍,哼哼哈兮!快使用双节棍,哼哼哈兮!习武之人切记仁者无敌,是谁在练太极风生水起,如果我有轻功飞檐走壁,为人耿直不屈一身正气,哼~

唔好誤會,囄個唔係"週節棍"嘅"雙傑倫"~想知係咩嘢?look....

係我買嘅跳繩啊!呵呵,用來沒事跳僵屍用伽!

今日,唔係,已經過咗淩晨,係琴日,自己一個人逛咗成昼拱北,行到腳軟,orz,都買唔到想買嘅嘢,我仲想買個包包啊,凈係買咗條跳繩同書,仲有條鏈子~

标签集:TAGS:逛街
回复Comments() 点击Count()

回复Comments

{commenttime}{commentauthor}

{CommentUrl}
{commentcontent}